Artykuły i poradniki Konferencje Dla Hotelarzy:
Kolejna edycja Targów INVEST-HOTEL zakończona!
M-S-M
Kilka słów:
Meble, materace, tekstylia, oświetlenie, armatura łazienkowa, wanny SPA, ubiór dla personelu hotelowego – te i wiele innych produktów można było zobaczyć podczas tegorocznych targów INVEST-HOTEL. Interesującej ekspozycji wystawienniczej towarzyszyły spotkania z profesjonalistami, wykłady, konferencje oraz nowoczesne rozwiązania IT.
Targi INVEST-HOTEL – biznes w doskonałej atmosferze
M-S-M
Kilka słów:
Ten rok jest dla Targów Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL rokiem wyjątkowym, ponieważ ekspozycję targową współtworzyć będą wystawcy, którzy zaprezentują wiele innowacyjnych produktów i usług poświęconych kompleksowej ofercie z zakresu wyposażenia hoteli. Tym samym targi staną się bardzo ważnych w branży wydarzeniem umożliwiającym promocję wśród profesjonalnych zwiedzających. Tym bardziej, że na stoiskach poszczególnych wystawców prowadzone będą pokazy, konsultacje i debaty.
Tytuł i certyfikat Lidera eTurystyki otrzymało ponad 30 przedstawicieli hotelarstwa i turystyki.
M-S-M
Kilka słów:
Lider eTurystyki to pierwszy w Polsce program, który nagradza hotele i biura podróży za profesjonalne działania w internecie. To wyróżnienie, które potwierdza wiarygodność przedstawicieli branży turystycznej w wirtualnej przestrzeni i najwyższy poziom obsługi klienta w kanałach online.
Lider eTurystyki – nagroda dla najlepszych hoteli i biur podróży w internecie!
M-S-M
Kilka słów:
Jak zdobyć nowego klienta? Jak go utrzymać? Jak go zachęcić by to właśnie na naszej stronie internetowej zarezerwował pokój lub wycieczkę? To częste pytania, które zadają sobie właściciele hoteli i dyrektorzy biur podróży odpowiedzialni za sprzedaż, szczególnie obecnie, gdy w dobie internetu kilkanaście milionów Polaków, każdego roku aktywnie poszukuje usług turystycznych w sieci, a opinia jednego niezadowolonego klienta może zaważyć na postrzeganiu całej organizacji.
Biznes dla wytrwałych - Cykl wykładów Projekt Hotel na targach WorldHotel 2012
M-S-M
Kilka słów:
Maleje liczba klientów? Pogorszyła się rentowność? A może personel nie pracuje właściwie i napływają kolejne skargi na obsługę i działanie hotelu?
Strona: 1